Ahlan Wasahlan...

Dunia ini kita singgah sebentar untuk meneruskan perjalanan ke tempat yang abadi

Ahad, 6 Mac 2011

Minyak Wangi Tanpa Alkohol Jenama AlRehab

Kesemuanya berharga RM 10.00 sebotol jika pembelian bawah dari 5 botol.
Dan harga BERTUKAR menjadi RM 6.00 sebotol untuk pembelian 5 botol dan ke atas.
Baunya tahan 8 jam dan lebih (kalau tak mandi (heheheh)




Jenama Silver ni, unisex (tapi lebih bagus lelaki yang pakai) sebab akan2 bau minyak rambut lelaki.



Shada ni pula sangat sinonim dengan kaum wanita yang aktif (baunya MasyaAllah...)
Wangiii...



Red Rose ni kalau inspirasi perfume barat tu, bolehla saya bagi kepada Kenzo. Sangat sesuai untuk wanita yang tegas begitu. Atau dengan kata lain yang peramah.



Khaliji ni pula kita bagilah untuk kaum Adam yang cool. Maksud saya yang profesional dalam tindak tanduk serta tingkah lakunya. Barat punya inspirasi ada bau Khaliji ni tapi saya dah lupa. DKNY atau CK camtu la.



Dalal pula Unisex. Silakan untuk lelaki dan wanita yang ceria. Bau buah-buahan.

Saya tak pandai berniaga. Minyak wangi ni semua adalah stok suami saya.
Beliau tidak berniaga online, tapi laris di kalangan rakan-rakan. Skg saya pula
cuba nasib secara online.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan