Ahlan Wasahlan...

Dunia ini kita singgah sebentar untuk meneruskan perjalanan ke tempat yang abadi

Isnin, 1 Februari 2010

Aktiviti Lasak ~vs~ Aktiviti Terpaksa


Tunggu turn repelling. Aku dah tau dah aku mesti akhir punya. Macamana aku tau, aku pun tak tau...


Segar bugar lagi selepas berkayak sejauh 9 km, muscle bleh timbul nih.


Sedang tunggu turn nak menyelam. Bab selam menyelam, kuak menguak aku memang terer.
(Dengan syarat ada life jacket, heheh...)


Bercanda-canda kat tepi pantai selepas "aktiviti memaksa dan terpaksa" abis sudah.

Actually, aku perlu dipaksa melakukan semua aktiviti ni. Tapi bila dah jalankan aktiviti jadi seronok dan nak buat lagi. Tapi positifkan diri dengan xtvt sebegini kerana disebaliknya ada makna yang kita kena cari dan kupas sendiri. Sesuatu itu dijalankan bukan saja2, tetapi berbalik pada niat dan kesungguhan untuk melakukan.
Part paling best ialah semasa hari terakhir setiap aktiviti. Saya suker, dan ayat aku yang paling member2 menyampah ialah "Cube nkorang bayangkan kalau kita baru hari pertama kat sini...!!" Hahahah, sume member nyampah2 je dengar ayat aku yang sejak dulu dah jadi tag untuk aku. Kenangan abadi terpahat di sanubari....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan